SKRIVET: 2014-07-14, kl 23:37:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndagkväll

Har verkligen inte gjort någonting idag. Gick upp vid tio och satt nere i köket framför datorn till fyra?? Kollade lägenhetsinspiration, längtar verkligen tills jag tar studenten, har ett jobb och kan flytta in i en egen lägenhet. Få inreda precis hur jag vill, handla den mat jag vill ha, göra vad jag vill och sköta mig själv. Jaja, jag några år kvar innan det kommer att hända.
Nu på kvällen har jag i alla fall gjort chokladbollar och vart ute och gått med Holly en sväng. Hon har ett ställe hon alltid badar på under promenader, så dit gick vi så hon fick simma lite. Hon blir helt galen efteråt när hon är blöt, haha.
Nu ligger jag i sängen med dator på magen och läser bloggar. Ska alldeles strax sova för tänkte gå upp i tid imorgon och komma ut på en promenad på morgonen/förmiddagen. Ska nämligen iväg sedan under dagen och på eftermiddagen sedan ska jag hem till Amanda för att äta middag, ha myskväll och sova hos henne. Gosig tisdag! Godnatt!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: