SKRIVET: 2014-07-24, kl 16:33:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Yesterday

Igår mötte jag upp Sanna och Jossan på allum vid fyra och så åkte vi hem till Jossan i Torslanda. Handlade massa gottigt på vägen hem och hade sedan myskväll med hemmagjord pizza och kladdkaka med marshmallows och dumle i. Såå gott! Det var hur länge sedan som helst vi sågs, så vi satt uppe och pratade om allt och ingenting tills sent på natten.
Imorse vaknade jag och Sanna ganska tidigt. Det var så himla varmt och gick inte att sova längre, så vi gick upp och åt pizza till frukost och väntade på attJossan  skulle vakna. Sedan kollade vi på tv tills Sannas mamma kom hämtade oss vid tolv/ett. Jag och Jossan gick en sväng på allum, åt på paprika och kollade runt lite innan jag åkte hem vid tre.
Nu ligger jag i min säng med fläkten på och försöker undvika värmen. Helt sjukt hur varmt det är. Går knapps att vistas ute om man inte ska åka och bada. Ska dock inte klaga för mycket, vill hellre ha sommarvärme än vinter och minusgrader.





MalinKalin

Mysigt :)



PUBLICERAT: 2014-08-06, 11:01:47 | URL: http://malinkalin.blogg.se
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Härligt med en tjejkväll!



PUBLICERAT: 2014-08-06, 15:39:06 | URL: http://stockholmsjenna.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: