SKRIVET: 2013-12-23, kl 11:11:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

23 december

Måndag förmiddag och dan före dopparedan. Herregud, imorgon när jag vaknar så vaknar jag upp på årets absolut mysigaste dag, julafton! Om jag nu vaknar upp, haha, har sovit så sjukt tungt och länge de här senaste dagarna. Tror verkligen att det var behövligt med lov just nu för min del.
 
Jag har i alla fall precis vaknat nu och är ensam hemma med Holly då alla andra i familjen är i Alingsås och handlar. Ska göra i ordning lite frukost som jag kan äta framför julkalendern. Sedan måste jag upp och dammsuga + dammtorka i mitt rum då jag aldrig gjorde det igår.
Sedan när mamma och pappa kommer hem ska vi fortsätta städa lite till här nere innan vi ska börja stryka dukar och julpynta. Så kommer ha fullt upp med att fixa här hemma hela dagen idag, men vi hörs senare ikväll!
 
P.S. Del två utav "Ett år genom min telefon" kommer upp senare med. D.S.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: