SKRIVET: 2013-12-18, kl 10:30:00 | PUBLICERAT I: Listor

Älskar listor typ

Min bästa vän är Amanda, hon vet mest om mig och jag kan prata med henne om allt.
När jag borstar tänderna går jag ofta runt.
När jag lagar mat dansar och sjunger jag alltid högt.
Den värsta känslan är sorg eller besvikelse.
Den bästa känslan är lycka.
Jag lyssnar på den här listan typ hela tiden
Jag pratar ibland alldeles för mycket och ibland alldeles för lite.
Jag tycker om Jonathan.
Kärlek är underbart när det är ömsesidigt.
I somras var jag väldigt lycklig.
Sist jag grät var när jag och jonte bråkade senast.
När jag vill tänka lägger jag mig i min säng och lyssnar på Kent.
När jag bakar gör jag alltid kladdkaka.
Just nu har jag lektion.
I dag har jag inte gjort så mycket än så länge.
I kväll ska jag ha hemmaspa kväll.
I morgon är det torsdag och vi har julavslutning i skolan, jag ska julhandla med mamma, Conny och farmor, sedan fyller mormor år så ska dit på fika.
Min mobiltelefon suger och jag vill ha en ny.
När jag vaknar på morgonen går jag alltid ner och äter frukost direkt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: