SKRIVET: 2013-12-01, kl 15:00:00 | PUBLICERAT I: Listor

Countdown

J's födelsedag - 20 dagar kvar, världens bästa människa fyller år och der ska såklart firas på bästa möjliga sätt.

Julafton 
- 23 dagar kvar, min favorit högtid, årets mysigaste när man firar med hela släkten, äter gott och får julklappar, såklart!

Nyår 
- 30 dagar kvar, årets sista dag, min sista nyår som minderårig och jag vill såklart göra något riktigt kul med alla mina vänner, tillsammans.

Min 18års dag 
- 87 dagar kvar, dagen jag har väntat på sedan innan jag ens fyllde 17, ska fira med nära och kära och sedan planera fest med mina vänner och utgång, såklart.

Sommarlov 
- 192 dagar kvar, har planerat världens bästa sommar med så himla underbara människor. ska ha körtkort och åka på festivaler, åka utomlands och göra så himla mycket roligt i sommar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: