SKRIVET: 2013-12-02, kl 20:44:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dead poets society

Ligger i min säng och kollar på film, dead poets society. Det är en film som vi sett i skolan på svenskan och som vi ska skriva en analys om imorgon och jag kände att jag inte hängde med på filmen i skolan, så valde att se den hemma för att verkligen kunna koncentrera mig på vad den handlar om. Inte världens roligaste film kanske, men vet att denna analys är väldigt betygsättande, så det är viktigt att det blir så bra som möjligt.

Åker inte till jonte idag heller då han är sjuk, men nu har vi sagt att vi ska ses på onsdag efter skolan i alla fall. 

Efter att filmen är slut ska jag ner och fixa en kopp te sedan upp och mysa framför någon annan riktigt bra film eller ett avsnitt av glee innan paradise hotell Sverige.
Har satt upp en ny ljusslinga över sängen i mitt rum, så det är jätte gossigt nu. Ska köpa två till att sätta upp på min snedvägg också då den är så himla mörk och dyster, haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: