SKRIVET: 2013-12-22, kl 12:50:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon

Eller aa, förmiddag/mitt på dagen är det väl mer just nu, haha.
Jag vaknade faktiskt rätt tidigt imorse, vid tio tiden, och har suttit nere i köket ända sedan dess. Ätit frukost, läst bloggar och kollat runt på internet samt spelat julmusik hela förmiddagen. Pappa städar hela huset och mamma kokar julskinka och gör rödbetssallad medan jag och Holly sitter och kollar på. Men ska snart gå upp och dammsuga mitt rum då det behövs, och sedan gå ut en sväng med Holly tror jag.
Kanske ska till min bror lite senare också för att dricka kaffe och slå in julklappar. Det är ju faktiskt julafton om två dagar! Herregud, vad fort det här året har gått.
 


sssss

du har go ass



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: