SKRIVET: 2013-12-06, kl 19:59:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mys

Hej! Har inte gjort något att det jag skrev i morse att jag skulle göra idag förutom att gå upp och äta frukost vid halv tolv, haha. Somnade om efter att jag hade bloggat imorse och sov en timme till innan jag gick upp.
Har varit så sjukt trött och seg idag samt lite yr och haft huvudvärk, så har bara legat i sängen hela dagen, kollat film och läst en stund.
Blev dock för rastlös senare på eftermiddagen av att bara ligga inne, så vid fyra följde jag med mamma, pappa och farmor till Alingsås för att handla.

Nu sitter jag nere i soffan med hela familjen och ska kolla på idolfinalen. Vi har fixat lite gottigt med mackor, glögg, pepparkakor och clementiner. Hejar på Elin då hon är så sjukt grym, men är nästan helt övertygad om att Kevin kommer att vinna då det känns som att han har en större grupp av fans. Men ja, det återstår att se.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: