SKRIVET: 2013-12-17, kl 08:43:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma

Godmorgon! Försov mig idag och vaknade strax innan åtta, när jag egentligen skulle ha gått ut till bussen. Behöver verkligen jullov nu för är så himla trött hela tiden. Så tänkte först att mamma kunde köra mig till skolan så att jag hann i tid ändå. Men sedan tänkte jag om och insåg att näe, det är nog bättre att jag stannar hemma idag och pluggar. Har ju det här svenska arbetet kvar att skriva + en fördjupning av ett miljömärke som båda ska vara klara imorgon eftermiddag, och jag vet att åker jag till skolan idag så kommer jag inte få gjort något då jag inte kan koncentrera mig på lektionerna, så kände att det var bäst att jag stannade hemma idag helt enkelt.

Så nu ska jag äta långfrukost framför julkalendern innan jag sätter igång med pluggandet som kommer att ta större delen av den här dagen. Är dock ensam hemma med Holly idag då mamma ska ut och handla julklappar, så måste se till att hinna ut på en långpromenad med henne med under förmiddagen då ingen var ute med henne igår och hon är väääldigt rastlös idag, haha.

stumpan ♥ vad liten hon var för ett år sedan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: