SKRIVET: 2013-12-09, kl 16:05:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma

Kom hem för ungefär en timme sedan då vi stannade kvar en stund i stan och kollade julklappar. Hittade egentligen en jättebra grej att ge till jonte, en kärleksförklarings bok, men eftersom vi inte gjort så mycket saker tillsammans får det vänta tills alla hjärtans dag i stället. Så får leta vidare.
I alla fall, sitter nere i soffan, pluggar och väntar på att middagen ska bli klar. Efter det måste jag tvätta håret då jag inte orkade göra det igår sedan ska jag fortsätta plugga en stund till. Är fortfarande inte klar med min bokanalys då jag har så himla svårt för att förklara mig bra och få till rätt meningsbyggnad skriftligt på engelska. Så det måste jag skriva en stund på.
Sedan får vi se, kanske skulle till jonte ikväll om jag hinner. Hoppas det.

charmig bild från när jag var ensam hemma hos jonte för några veckor sedan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: