SKRIVET: 2013-12-12, kl 21:05:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lång dag

Det var riktigt jobbigt att gå upp ur sängen tidigt imorse, ville helst bara dra huvudet över täcket och sova vidare. Men var ju tvungen att gå till skolan, så mötte upp Sanna utanför allum vid kvart i åtta imorse för att åka till skolan.

Det har varit en väldigt slapp och skön dag med schemabrytande lektioner idag. Vi var på en föreläsning om IV valet som vi ska göra i januari, sedan hade vi julmarknad där vi sålde julblommor och efter lunch lärde vi oss texta snygga skyltar på ett speciellt sätt innan vi hade lite tid till lite eget arbete.
Slutade vid två och efter skolan satt jag, Sanna, Ella och Elin kvar och pluggade i studiestugan.


Vid fyra kände vi dock att tröttheten tog över, vi kunde inte längre fokusera och jag och Sanna fick världens skrattanfall och satt bara och skrattade åt allt och ingenting. Så då kände vi att det var bättre att åka hem istället.
Dock var mitt och Ellas tåg inställt så vi gick runt i solkatten en sväng. Var inte hemma förrän halv sex och då och jag, mamma och pappa direkt till mormor och morfar för att hälsa på och fika.
Nu har vi precis kommit hem därifrån och jag ligger i min säng och ska kolla på julkalendern som jag har missat idag och sedan ska jag även se på blacklist.

Efter det måste jag nog sova då jag ska upp tidigt imorgon. Det är nämligen lucia firande i aulan tjugo över åtta imorgon och även fast det är frivilligt att gå på det så är det ju så himla mysigt. Så väldigt många i våran klass har bestämt att vi ska gå även fast vi egentligen har sovmorgon och inte börjar förrän kvart i tio.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: