SKRIVET: 2013-12-14, kl 12:03:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag

Godmorgon! Eller aa, förmiddag är det väl mer kanske. Jag var helt sjukt trött igår efter veckan som varit så somnade långt innan tolv under filmen jag låg och kollade på. Sov till elva idag och struntade alltså i träningen imorse. Kände att jag behövde sova ut istället och får ta tag i träningen igen när jag kännder att jag har tid. Just nu är det rätt mycket i skolan samt lite stressigt innan jul, nyår och sådär. Men måste försöka se till att hinna med träningen också!
Jag har i alla fall varit nere och ätit en lång frukost framför julkalendern och ska nu upp och byta till skoldatorn och sätta mig ner och plugga. Ska försöka få klart ett av arbetena idag så att jag bara har svenskan kvar att fokusera på.

Är ensam hemma ikväll då mina föräldrar skulle till några kompisar på glöggfest och antar att de kommer hem sent inatt. Det brukar bli så när de är ute, haha. Så antingen ska jag ha myskväll med godis och någon bra film, eller så kanske jag ska träffa en kompis, vet inte riktigt än.
 
välrdens finaste lilla tös ♥


go

Helt serri du har svin go ass



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: