SKRIVET: 2013-12-16, kl 20:55:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag

Hej! Måndag idag och sista skolveckan nu innan jag går på jullov på fredag. Det ska verkligen bli såå himla skönt! Har haft en hyffsat kort skoldag idag då vi fick sluta en och en halv timme tidigare vilket också var väldigt skönt. Gick alltså bara från fem över tio till två idag. Dock gick jag en halvtimme tidigare då vi hade matte och jag är rätt långt fram, så Lorenz sa att det var okej.
Väl hemma har jag inte gjort så mycket, ätit x2 och kollat runt på bloggar och lite så.
Var iväg i Lerum en stund med mamma förut för att fixa det sista med presenter inför jontes födelsedag som är på lördag. Så nu är det klart och nu väntar jag bara på att det ska bli lördagsmorgon så jag kan få fira världens bästa människa.

 
 
Tänkte läsa ut min Håkan bok nu som jag började läsa för några dagar sedan och sen ta tag i lite plugg som måste vara klart tills på onsdag innan paradise hotel börjar. Så vi hörs mer imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: