SKRIVET: 2013-12-18, kl 15:19:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pepparkakshus

Har satt ihop och dekorerat pepparkakshuset med mamma en stund nu samtidgt som vi lyssnade på julmusik. Börjar verkligen få lite julkänslor och nu är det ju faktiskt bara sex dagar kvar til julafton så det enda som saknas är snön och minusgraderna. Men det verkar som att det kommer bli en grön och varm jul iår, tråkigt!
 
Ska lägga mig i sängen och läsa lite bloggar samt kolla runt på lite annat fram tills middagen är klar.
Sedan ska mamma färga min utväxt då det är behövligt och efter det ska jag ha lite hemmaspa och mys. Sedan måste jag även slå in julklappar då jag inte har gjort det än samt fixa en till grej inför lördag. Jossan kom på en till väldigt rolig present att ge till jonte, så ska pyssla lite med det.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: