SKRIVET: 2013-12-08, kl 16:15:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Plugg plugg plugg

Hej på er! Jag har pluggat sedan jag kom hem vid elva fram till nu och nu känner jag bara att näe, jag orkar faktiskt inte mer idag. Så nu ligger jag i sängen, läser bloggar och kollar runt lite på nyårsklänningar. Har inga direkta planer inför nyår än så länge. Allt jag vet är att jag ska vara med Amanda men vad vi hittar på för kul återstår att se helt enkelt.

Ska om en stund gå ner och äta middag, pappas köttfärssås och spagetti som vi nästan alltid äter på söndagar, och efter det ska jag ta en lång och varm dusch. Tror jag ska göra ansiktsmask och fixa naglarna efter åt med. Gos. Känns som det kan behövas i det här vinterrusket.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: