SKRIVET: 2013-12-17, kl 16:47:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pluggdag

Har pluggat hela dagen, förutom en timmes paus för promenad med Holly, och är helt slut i huvudet nu. Är dock helt klar med svenskan vilket känns så jävla skönt då jag har gått runt och varit stressad över detta och att jag inte ska hinna eller att arbetet ska bli skit dåligt. Nu har jag bara en fördjupning om ett miljömärkt kvar att göra som jag tänker börja med lite senare ikväll och sedan göra klart imorgon i skolan. Sedan är allt klart och det kommer kännas sååå skönt att kunna andas ut och inte behöva tänka på det här mer utan bara kunna andas jullov och ledighet.

Har precis ätit middag nu och ska snart julbaka lite med mamma. Sedan ska jag plugga lite till innan paradise hotel kommer ikväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: