SKRIVET: 2013-12-06, kl 09:51:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sjukling

Hej på er! Vaknade precis och ska snart gå ner och duscha sedan äta lite frukost. Är hemma och är sjuk idag då jag igår ikväll, när jag kom hem från att ha varit hos en kompis, hade 39,5 graders feber och så sjukt ont i huvudet att jag bara ville lägga mig ner och gråta. Var så himla frusen också så har sovit med dubbla täcken inatt, en aningen varmt nu när jag vaknade, haha.

Var i alla fall en mysig kväll igår med min bästa barndomskompis. Vi kollade julkalendern och drack glögg, pratade om allt och ingenting och blev överlyckliga när det började snöa!!

Dagens planer idag är att bara vara hemma och ta det lugnt. Ska plugga lite för har nämligen en bokanalys att skiva klart av en engelska bok som jag har läst, sedan har jag även en självvärdering av ett annat projekt som vi gjort i skolan som jag måste skriva.
Ska även försöka se till att få tid för bloggen och lägga upp något roligt inlägg. Har ju några idéer på inlägg nedskrivna, så får väl börja fixa med dem så att de blir riktiga och bra inlägg och inte bara en idé och en rubrik som de är nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: