SKRIVET: 2013-12-03, kl 18:29:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Kom precis hem och är heeelt död verkligen. Jag och Sanna skulle ju söka jobb efter skolan, men vi båda två mådde rätt dåligt. Jag har haft sån sjuk huvudvärk, varit trött och yr blandat med mensvärk hela dagen, så vi gav upp efter att vi varit på första stället och gick runt en stund i Allum istället. Men vi får göra ett till försök när båda mår bättre och är mer posetiva, framåt och glada.
Ligger i alla fall i min säng nu och tänker ligga här resten av kvällen. Ska kolla julkalendern som jag missade i morse och även paradise hotel.
Ska även lägga mig tidigt idag för tror det kan bero på att jag sov så lite inatt att jag mått så dåligt idag. Ska ju upp rätt tidigt imorgon med så är nog bra om jag går och lägger mig tidigt idag. Är sjukt trött så kommer säkert somna inom några timmar, haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: