SKRIVET: 2013-12-04, kl 20:28:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wednesday

Mådde helt okej i morse när jag gick upp och ända fram till sista lektionen då jag fick världens huvudvärk, yrsel, frös jättemycket och det kändes verkligen som att jag hade feber, vilket jag troligen hade. Så efter skolan åkte jag hem, tog en ipren, bytte om till mysiga och varma kläder, la mig i sängen och smsade med min väldigt saknade pojk som även han är sjuk och ligger hemma med feber och pluggade en stund, sedan mådde jag lite bättre.

Nu har jag precis kommit hem från farmor. Var där med pappa och fikade en stund. Mår även mycket bättre nu och det känns inte som att jag har feber längre, men är fortfarande trött, lite frusen och har ont i huvudet. Så ska gosa ner mig i min varma säng nu och kolla på julkalendern som jag har missat och sedan paradise hotel.
Sedan ska jag nog sova för är rätt trött och ska upp tidigt. Måste till skolan oavsett om jag mår piss imorgon för känner att jag inte har tid att vara sjuk och missa skolarbete nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: