SKRIVET: 2013-11-19, kl 15:17:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

100 days minus en

Hola amigos, näe men hej. Det var skit länge sedan jag bloggade nu och tänkte väl starta upp igen och gör alltså detta med en nystart på en helt ny blogg. Vet dock inte hur mycket jag kommer skriva här, men skriver väl helt enkelt när jag har lust och har något att dela med mig av helt enkelt, mest för min egen del för att det är så kul att kunna gå tillbaka och se vad man gjorde förr.
Har ju alltså en annan blogg där jag skrev i två år, men den är tyvärr låst och endast tillgänglig för mig.
 
Men i alla fall, igår var det 100 dagar kvar tills det att jag fyller 18 vilket innebär att det idag är 99 dagar kvar och jag längtar SÅ mycket, haha. Ska ha roligaste festen/utgången den helgen och har redan börjat planera. Surt dock att personen jag helst av att vill spendera hela helgen med är i Stockhom då, men vi firar väl mig på något annat sätt skulle jag tro.
Jaja de är ju trots allt ett tag kvar med mycket roligheter som händer innan, som jul, nyår och världens bästa människas födelsedag som såklart ska firas.
 
Men nu måste jag kila för ska ha lektion, så puss!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: