SKRIVET: 2013-11-30, kl 12:27:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Alingsås

Hej, allt bra med er? Med mig är det fint i alla fall. Lördag idag och jag har varit vaken ett bra tag redan. Var på gymmet tidigt i morse och har varit hemma en stund, ätit lunch och fixat mig.
Nu ska jag, mamma och pappa åka en sväng till Alingsås för lite julshopping. Jag tänkte börja köpa lite julklappar innan mina pengar går åt till annat haha, är inte så ekonomisk av mig nämligen.

Vet inte vad som händer senare ikväll men vi ska i alla fall äta mysmiddag ned tacos här hemma, sedan får vi se om jag träffar någon kompis eller stannar hemma och kollar på avatar med familjen.

Har massa inspiration och idéer till roliga inlägg som jag har skrivit ner med, så det är kul! Får se när jag orkar fixa det till bra och roliga inlägg med bara.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: