SKRIVET: 2013-11-29, kl 14:55:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredaaag

Hej! Länge sedan jag skrev här nu men har haft mycket annat att tänka på den här veckan som har gått och helt enkelt lagt bloggen åt sidanför att fokusera på viktigare saker. Men tror och hoppas att det som tyngt mig denna veckan är löst, snart i alla fall.

Men ja, fredag och helg idag redan och den här veckan har verkligen gått så himla fort. Hade bara två lektioner i skolan idag och slutade redan halv ett, så har varit en kort skoldag vilket är så himla skönt på fredagar. Har sen sedan jag kom hem pluggat och ska fortsätta med att göra det så att jag slipper sitta med massa plugg i helgen, skönt att få det överstökat liksom.
Senare ska jag förhoppningsvis åka en sväng till J innan han åker iväg till Stockholm över helgen. Om han nu hinner ses idag, annars får vi ta det på söndag eller måndag beroende på hur sent han kommer hem på söndag.
Ska i alla fall åka till ica senare ikväll och köpa gottigt med mamma inför våran myskväll framför idol. Är så sjukt sugen på naturgodis så ska unna mig lite.

Har även påbörjat min önskelista inför julen. Tycker det är så svårt att komma på vad jag ska önska mig då jag helst vill ha pengar för att det är lättast. Men lite tråkigt med kuvert under granen, så sitter och försöker komma på tråkiga nödvändigheter man behöver och som bara är tråkigt att köpa själv. Har än så länge kommit på riktigt bra och dyr ansiktsrengöring och lite andra småsaker.

Nu måste jag fortsätta plugga. Vi hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: