SKRIVET: 2013-11-30, kl 17:33:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hola amigos

Kom precis hem från Alingsås. Fick köpt två julklappar och ska köpa en imorgon + födelsedagspreset till J. Sedan är det bara julklapp till J kvar. Skönt! Har dock ingen aning vad jag ska köpa till honom i julklapp för tycker det är så himla svårt, men får fråga vad han önskar sig.
Handlade tacogrejer och lite annat gott på vägen hem och det får bli en myskväll med familjen idag. Har sån himla mensvärk och börjar även känna mig lite sjuk, så tänker bara ligga i soffan hela kvällen. Avatar kommer ju ikväll så ska kolla på den och äta gottigt.
Men nu ska jag läsa lite bloggar och sedan måste jag även läsa min engelskabok som ska vara utläst tills på måndag.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: