SKRIVET: 2013-11-23, kl 20:27:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lödöse

Sitter i köket hemma hos Kent och Marie i Lödöse, äter gottigt, kollar på när de spelar kort och kollar runt lite på internet på ipaden. Känner mig ungefär som hemma här då vi har varit här hur mycket som helst under hela min uppväxt. Känns speciellt bra att komma hit och gosa med deras fem border collies, dock att de är lite väl galna och måste erkänna att jag nog har lite skräck för stora hundar nu när man har vant sig vid att ha en liten plutt hemma. Men man vänjer sig efter ett tag, hade trots allt border collie i 15år av min uppväxt, så det gäller bara att vänja sig vid att dem är mycket större än vad Holly är.
Jag antar att vi kommer bli kvar här x antal timmar till då de precis har börjat spela och brukar hålla på i några timmar, så jag ska gå in och sätta mig i soffan med alla hundar och kolla på så mycket bättre. Sedan får vi väl se när de börjar prata om att åka hem, men tror inte det blir förrän närmare tolv.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: