SKRIVET: 2013-11-23, kl 12:33:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag

Idag var det väääldigt segt på gymmet. Har sovit så himla dåligt de här två senaste nätterna och tror att det är anledningen till att det var så trögt och tråkigt som det var idag. Men gjorde det bästa av situationen och körde lite lugnare idag, så är det bara att ta nya tag och köra på imorgon igen.
Nu sitter jag i köket, har precis duschat och ätit lunch och ska om en stund gå upp och fixa iordning mig. För vid halv två ska jag, mamma och pappa åka till Koberg för att möta upp mamma och pappas kompisar Kent och Marie och gå på Kobergs julmarknad. Sedan åker vi med hem till Kent och Marie för middag och kortspel senare ikväll vilket blir trevligt för det var längesedan vi var hos dem nu. Och känner jag mina föräldrar rätt så blir det en ganska sen kväll ikväll, som alltid när vi är hos Kent och Marie.

Nu ska jag börja fixa en önskelista inför jul till mamma innan jag måste göra iordning mig.
Vi hörs senare under dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: