SKRIVET: 2013-11-21, kl 10:43:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag

Sitter i skolan med Jossan, Sanna och Emma och har svenska. Vi håller på att skriva en resedagbok men är redan klar med det och har skickat in, så sitter bara och fördriver tiden med att kolla runt på kläder. Finns sååå mycket snyggt som jag vill ha och känner verkligen att jag måste ta tag i det här med att söka jobb. Det blir nämligen lite fattigt att leva på 1050 kronor i månaden i dagens samhälle när man ska betala i stort sätt allt själv. Jaja nog om detta.
Idag är en dag men mycket planer vilket jag älskar. Ska alldesles strax åka till Floda med Jossan för att luncha på thaien då det är buffé och vi har hur lång lunchrast som helst. Sedan har vi en två timmars lektion i eftermiddag då vi ska vara i verkstaden och fixa med vårat julskyltfönster.
Efter skolan åker jag in till stan tillsammans med Sanna för att äta och senare ikväll gå på bio. Vi ska se catching fire och hoppas på att den är så bra! Vet inte riktigt när den är slut men sent ikväll någongång i alla fall och orkar inte åka hela vägen hem till Tollered, så åker till Partille och sover hos världens bästa människa. Har lite sovmorgon imorgon och behöver inte gå från honom förrän nio, så vi ska ha myskväll ikväll när jag kommer. ♥
Men nu måste jag kila om jag och Jossan ska hinna till tåget. Puss!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: