SKRIVET: 2014-04-08, kl 10:55:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Alltså, allvarligt vädret

Hej! Måste bara berätta vad som hände igår. Efter att jag hade övningskört med pappa och han skulle köra hem från Stenkullen så hänger sig gaspedalen!! Alltså, fullgas och det går inte att köra, haha. Tur att vi kunde svänga av vägen i alla fall så att vi inte blev stående. Fick alltså lämna bilen i Stenkullen och gå hem. Gick dock bara till Stenkullen station och tog tåget där ifrån till Partille och hem till Jonathan.

I alla fall, tisdag idag och jag vaknade upp till världens. gråaste. tråkigaste. väder. Vad hände med våren, solen och värmen? Kändes även såå konstigt att inte möta upp Sanna utaför allum och gå till tåget tillsammans, som vi alltid gör när jag är i Partille, men hon är tyvärr hemma och sjuk. Hoppas dock hon blir frisk snaaart!! Sitter i alla fall i skolan nu och har svenska. Försöker komma på vad jag ska prata om på nationella provet i svenska efter påsklovet. Temat är olika världar och man kan ju i stort sätt skriva om nästan vad som helst. Sjukt svårt ändå.
Slutar nästan en timme senare idag då vi ska gå och se på kabarén här på skolan. Så är inte i stallet förrän närmare fyra idag. Sjukt segt! Hoppas att det i alla fall har hunnit sluta regna innan det. Känner mig så sjukt omotiverad till allt på grund av detta vädret. Ska smsa Eva-Lena och höra med henne hur Nora har känts de senaste. Tror hon har vilat sedan i fredags då hon inte kändes helt 100 när jag red. Så hoppas att hon känns som vanligt idag, och jag antar att hon kommer vara väldigt pigg.
 
Efter stallet åker jag direkt till Partille igen och inväntar la boyfriend som slutar sent idag och inte kommer hem förrän tio. Så ska krypa ner i soffan och se ryttareliten i lugn och ro.
 
haha, sååå gammal bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: