SKRIVET: 2014-04-15, kl 11:34:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon

Tisdag, soligt, varmt och inte ett moln på himlen. Aa, det är vad jag hoppas på i alla fall! Ligger nämligen fortfarande kvar i sängen och väntar på att frukosten ska bli klar. Jonathan står alltså i köket och steker pannkakor, lyx!
Efter att jag har ätit en väldigt sen frukost/typ lunch så ska jag sticka iväg till stallet hade jag tänkt. Hoppas som sagt på att det är fint väder ute och varmt, för tänkte rida ut en sväng. Åker sedan med pappa hem när han åker från jobbet vid fyra/halv fem tiden. Senare i eftermiddag ska jag och mamma göra smörgåstårta eftersom att min bror fyller år imorgon. Och ikväll tänkte jag försöka ta mig ut och springa en sväng. Måste verkligen komma igång med det igen!
Men nu är pannkakorna klara. Vi hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: