SKRIVET: 2014-04-06, kl 13:06:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Grå söndag

Ligger i sängen och kollar runt lite på olika bloggar, tumblr och sådär. Försöker få lite inspiration till någon roligt inlägg här på bloggen för det var varit väldigt mycket "här och nu, vardag" det senaste. Väntar även på att mamma och pappa ska komma hem, för då ska vi ut och övningsköra. Måste verkligen börja ta tag i det nu om jag ska kunna skaffa körkort innan hösten.
Sedan i eftermiddag ska jag sätta mig ner och plugga en stund. Ska skriva klart sista punkten på svenskan och sedan läsa igenom hela arbetet och se så att det är bra och att jag har fått med allting. Ska även plugga lite matte då vi har prov på onsdag och jag fattar verkligen ingenting av det här kapitlet.
Ska även hinna med att städa i ordning lite i rummet samt bädda rent min säng, duscha och fixa mig inför en ny skolvecka. Den sista innan jag äntligen går på ett efterlängtat och välbehövligt påsklov!

 
två år gamla bilder. har alltså haft samma hårfärg och läng i två år nu. dags att göra en förändring kanske?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: