SKRIVET: 2014-04-07, kl 09:06:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Grått och regnit

God morgon måndag! Råkade ställa klockan en timme för tidigt imorses och märkte det inte förrän jag satt och åt frukost, så har haft en riktigt lugn morgon idag. Har gjort i ordning mig i lugn och ro och inte behövt stressa något. Rätt skönt att starta veckan så ändå.
Nu sitter jag i sängen och är i stort sätt helt färdigfixad, och bussen går om en halvtimme = tid för bloggen, haha. Idag ser planerna ut som så att jag går i skolan till halv fyra, tror att pappa hämtar mig i Floda på vägen hem från jobbet sen också, sköönt. Sedan efter middagen ska vi ut och övningsköra en stund, om det inte ösregnar, och senare ikväll åker jag hem till min favvis och sover där. ♥ Helt okej måndag ändå!
Nu ska jag ta tag i och göra något åt mitt hår som ser ut som ett fågelbo idag.
Vi hörs under dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: