SKRIVET: 2014-04-15, kl 17:40:00 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

Härlig tisdag!

Var inte i stallet förrän ganska sent idag, närmare två, så det blev inte en så lång uteritt som jag först hade tänkt. Men vi var ute i ungefär 40min i alla fall och travade mestadels av rundan. Nora skötte sig super! Hon är lite spänd i början när man rider ut, men det släpper efter ett tag som tur är, och hon går alltid fram överallt, även fast det är läskiga grejer längs vägen, vilket är väldigt skönt!
Pappa hämtade mig vi halv fem ungefär och så åkte vi hem och åt middag. Mamma hade redan gjort smörgåstårta under förmiddagen, så jag åkte med pappa till beijer i Stenkullen för att köpa lite grejer. Han håller nämligen på att göra ett staket hemma.
 
Såg även att jag hade fått paket från Nelly.com som nu ligger hemma i min säng, så ska öppna det senare och även visa er vad det är för något.
Senare ikväll ska jag som sagt ut och springa en runda. Tror även att mamma skulle följa med med Holly.
 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: