SKRIVET: 2014-04-18, kl 15:14:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Migrän

Fyfan vilken morgon jag har haft. Vaknade upp med så. jävla. ont i huvudet att jag bara ville gråta.  Gick upp och tog en huvudvärkstablett och försökte sedan somna om igen. Men det gick inte då det var så ljust i rummet och Jonathan låg och andades i mitt öra, vilket bara gjorde det hela så mycket värre. Efter ett tag somnade jag om och vaknade efter en timme igen av att mitt alarm ringde och att jag mådde jätteilla och behövde springa upp och spy. Efter det mådde jag lite bättre, men har sovit hela dagen fram till att mamma och pappa kom och hämtade mig vid två.
Vi jag gjort lite ärenden på vägen hem, så vi kom precis innanför dörren och jag ska sätta mig och äta dagens första måltid. Vågade inte ära hon jonte förut för ville inte spy igen, inte så fräscht liksom. Sedan ska jag gå upp och lägga mig i sängen, dra ner rullgardinen och ligga där resten av dagen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: