SKRIVET: 2014-04-19, kl 11:35:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Påskafton

Godmorgon på er, och glad påsk!
Alltså, igår. Låg i sängen hela dagen och hade dragit ner rullgardinerna så att det var kolsvart i rummet, hade lägsta ljusstyrka på på datorn och så lågt ljud som jag kunde och så kollade jag på twilight. Somnade dock tjugo minuter in i filmen och sov fram tills att mamma kom upp och sa att maten var klar vid sju. Efter det mådde jag bättre under kvällen och satt nere med mamma och kollade på lets dance. Så tråkigt att Kenza åkte ut!!
 
Idag mår jag prima! Har sovit lite länge dock, kunde inte somna igår kväll i och med att jag sov hela dagen. Så somnade nog inte förrän närmare två och vaknade för en halvtimme sedan. Har i alla fall hunnit duscha och ska fixa mig lite nu för snart kommer farmor hit på påsklunch.
Senare i eftermiddag så ska jag, mamma och pappa åka till Lödöse till våra kompisar. Vi är alltid där på påsk, men den här gången är det lite extra roligt eftersom att dom har tio border collie valpar hemma nu, samt att dom alltid har lammungar vid den här tiden på året. Så jag längtar tills vi ska åka dit senare idag!
Men nu måste jag fixa mig för snart kommer farmor och då ska vi äta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: