SKRIVET: 2014-04-20, kl 21:00:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sunday

Gud, vilket härligt väder det har varit ute idag då! Jag låg i sängen med rullgardinen nere och kollade på film hela förmiddagen, men efter lunch gick jag ut och fotade en sväng. Sedan åkte vi på släktkalas hos min farbror vid fem vilket var väldigt trevligt. God mat och trevligt sällskap. Träffar inte pappas släkt lika ofta som mammas, så det var väldigt kul!
Nu sitter jag i läggan och kollar på avatar som går på tv'n. Jonathan är inte hemma, vet inte vart han är faktiskt?? Men jag antar att han kanske är hos sin pappa. Han skulle komma strax i alla fall. Så när han kommer ska vi sätta på fjärde star wars filmen och mysa resten av kvällen.
Imorgon måste jag upp och hem hyffsat tidigt. Måste plugga inför svenska nationella då jag inte har skrivit någonting på talet vi ska ha i veckan. Ska även skriva klart mitt cv och söka jobb. Sedan skulle det vara skönt att komma ut på en promenad/springtur/cykeltur imorgon om det är lika fint väder som det har varit idag!
Men nu tror jag Jonte kommer. Vi hörs imorgon igen.

Har invigt sommarkläderna idag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: