SKRIVET: 2014-04-22, kl 20:50:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Sorry för sämt uppdatering igår, men var så himla opepp på livet och gjorde absolut ingenting igår efter att jag kom hem från Partille på förmiddagen. Fösökte skriva på svenska np men det gick verkligen inte, så satt och sökte lite jobb i stället innan jag gick upp och såg på film resten av dagen.
 
Idag är jag i alla fall lite gladare och har mer energi än igår. Var dock ruskigt trött när klockan ringde vid sex imorses, men piggnade till under dagen. Skoldagen gick faktiskt förvänansvärt fort idag, och när vi skulle gå till sista lektionen trodde jag att vi skulle gå på lunch.
Åkte till stallet direkt efter skolan och hade egentligen planerat att rida ett pass i paddocken. Men hade sån ruskig huvudvärk under sista lektionen, som fortfarande inte har släppt, så jag ändrade mig och bestämde att vi skulle ta en tur ute i stället. Mycket bättre det än att vi blir osams under ett pass i paddocken.
Så gjorde i ordning allting, pratade med Eva-Lena en stund samt fodrade em. innan jag hämtade i Snoris och fixade i ordning henne. SÅ skönt att Sandra har klippt hela henne. Det går hur fort som helst att borsta rent henne nu samt att hon inte blir lika svettig när man rider heller.
Red i alla fall ut en sväng med Elin och det var såå mysigt, trots att det duggregnade i stort sätt hela rundan. Men det är så skönt att det inte är kallt ute längre! Vi var borta i ungefär 45min och travade mestadels av rundan. Nora var som alltid pigg och glad och ville mer än gärna springa på fortare hela tiden. ;)
 
Vid sju sedan hämtade pappa mig och körde mig till Partille. Så nu ligger jag i sängen och har precis ätit middag. Ska kolla på de två avsnitten av top model som jag har missat denna veckan och invänta la boyfriend, Sedan ska vi krypa ner i soffan tillsammans för att se femte star wars filmen. Mys! Bara en film kvar efter ikväll, och sedan ska vi börja kolla på alla harry potter filmerna också då jonty aldrig har sett dem. Längtar!


Gullan som hat fått en ny, gosig pyjamas.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: