SKRIVET: 2014-04-01, kl 17:40:00 | PUBLICERAT I: Provence du Nord

Tisdag

Fick sluta mycket tidigare idag då vi inte behövde gå på sista lektionen om vi var klara. Så slutade tjugo i ett idag och såklart gick inte min buss till stallet förrän 13.55. Så kul :):):) Så fick ringa mamma och be henne hämta upp mig i Floda och köra mig till stallet.
Eva-Lena och Sandra var i stallet när jag kom dit och Eva-Lena berättade att Nora hade sett kantig och stel ut igår när hon longerade och trodde att hon var lite halt, men sedan hade hon inte sett något imorses när hon longerade. Vi märkte inte heller något när jag red fram, så vi tänkte att det inte var något. Men så när jag travade av efter att jag ridit i ca 45 min kändes det som att hon gick orent med vänster bak. Såg dock ingenting när jag hoppade av, men vi ska i alla fall låta henne vila fram tills på fredag och så ska jag ser hur hon känns då.

Är hemma nu men ska alldeles strax gå ut till bussen för att åka till Partille igen. Det är tisdag och Jonathan jobbar sent som vanligt, så jag ska sätta mig och plugga en stund när jag kommer dit innan top model och sedan ryttareliten börjar.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: