SKRIVET: 2014-04-17, kl 19:09:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag

Vaknade rätt tidigt hos Jonte imorses, men vi låg kvar jättelänge och mös samt pratade, så fick stressa sedan när jag skulle göra i ordning mig för att gå ner och möta Sanna i allum. Vi handlade på ica och sedan körde hennes pappa oss till mig, så kom Emma med moppen efter en liten stund. Vi stekte pannkakor, skar frukt och dukade fram massa gottigt. Sedan satt vi och pratade om allt och ingenting i några timmar.
 
Nu har jag precis kommit hem från att ha varit och handlat samt fikat hos farmor. Ska bara vara hemma en liten stund till, för sedan ska jag åka till Partille och sova hos Jonathan, haha. Lika bra att jag flyttar alla mina grejer dit snart, är ju där mer än vad jag är hemma liksom. ;) Jonte jobbar kväll och kommer inte hem förrän tio, men jag ska dit tidigare och göra kladdkaka och så ska vi mysa framför tredje starwars filmen sen när han kommer hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: