SKRIVET: 2014-04-03, kl 15:02:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag

Fick sluta tidigre idag då man gick gå när man var klar med uppgiften som vi gjrode på sista lektionen. Så jag, Sanna och Emma, aka dreamteam ;), jobbade på och blev klara rätt fort. Var hemma runt två ungefär och har lagat mat samt ätit. Är ensam hemma då mamma är med min bror i stan, så funderar på om jag ska gå en liten sväng med Holly så att hon får komma ut en stund.
Efter det ska jag plugga en stund då analysen i svenska ska vara klar senast på söndag, och känner inte för att sitta med den hela helgen. Så ska försöka skriva så mycket som möjligt idag. Vid sex/halv sju senare ikväll åker jag till Partille för att sova hos jJnty. Har så sjukt ont i ryggen och axlarna, så han har lovat att massera mig ikväll när han kommer hem från jobbet. Alltså, lyxen!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: