SKRIVET: 2014-04-09, kl 15:50:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wednesday

Älskar onsdagar, och speciellt den här onsdagen! Började halv elva imorses, så kunde sova till åtta och ta det lugnt hela morgonen. Åt frukost i lugn och ro framför datorn samtidigt som jag satt och kollade på drömfina gårdar. Fixade mig och hann till och med diska innan jag gick hemifrån. Så nu hoppas jag att jonty blir glad när han kommer hem i eftermiddag. Mötte upp Elin och Jossan utanför skopunkten och så gick vi till tåget tillsammans.
Hade matteprov första lektionen och det gick la helt okej. Har verkligen varit helt lost nu under detta kapitlet och inte fattat någonting. Men gjorde alla uppgifter utom en och känner mig hyffsat säker på att det gick bra! Andra lektionen efter lunch gjorde vi i stort sätt ingenting, haha. Fick ett "påskquiz" vi skulle göra som var hur lätt som helst, så det gick fort. Sedan fick vi kakor och kinderägg av våran lärare innan vi slutade vi två. Så kort och skön dag i skolan idag!
Mamma hämtade mig efter skolan och nu sitter jag nere i köket och gör tusen saker samtidigt, haha. Kollar bloggar, internetshoppar, kollar på fina gårdar/hus/tomter och funderar på hur mitt drömhus ser ut, men borde egentligen plugga samt söka jobb.
Senare i eftermiddag ska vi åka och hälsa på mormor och morfar en stund, och sedan får vi se om jag åker med hem och sover hemma inatt eller om jag åker iväg till Partille igen. Har inte pratat med Jonathan om hur vi ska göra än.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: