SKRIVET: 2014-04-06, kl 19:48:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

With dadii

Har suttit och skrivit det sista på svenskan och läst igenom det, så nu är det så bra som det kan bli och jag hoppas att jag får bra betyg på detta nu. Sedan har jag och pappa suttit en stund med matten, som jag börjar förstå lite av nu. Ska dock fråga Lorens om några uppgifter imorgon.
Nu är jag och pappa påväg till Statoil för att tanka och tvätta bilen. Han köper alltid något gottigt när han tvättar bilen, så det är därför jag följer med, haha. ;)
När jag kommer hem igen ska jag gå upp och bädda rent i sängen samt fixa i ordning lite i rummet, duscha och sådär innan jag ska lägga mig och kolla dagens avsnitt av ponnyakuten och sedan sova.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: