SKRIVET: 2014-02-01, kl 09:48:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon

Pappa väckte mig vid lite i nio förut och frågade om jag skulle med och träna idag. Ville hemskt gärna följ med då det var länge sedan jag tränade ny och jag verkligen kände för det. Men känner att jag inte mår helt bra och hade jag följt med hade jag inte velat köra så hårt eller länge som de gör, så stannade hemma istället. Hoppas att jag känner mig bättre imorgon och kan följa med då!
 
Nu har jag i alla fall fixat välrdens största och godaste frukost. Var sjukt hungrig när jag vaknade och såg att vi hade massa frukt och annat gott hemma.Så ska äta nu i lugn och ro innan jag ska ta tag i lite plugg varvat med läsning.
Vi hörs mer under dagen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: