SKRIVET: 2014-02-03, kl 23:07:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kvällsplugg

Pappa hämtade mig efter skolan då han slutade tidigare vilket var väldigt skönt. Åt middag direkt när jag kom hem och tog det lugnt en stund innan jag, pappa och Holly gick ut på en promenad i Tollered.
Vid sju åkte vi en snabbs till Ikea för att köpa lite småsaker till vardagsrummet. Bland annat köpte vi en jättefin fåtölj som både jag och mamma kollat på och pratat om hur länge som helst. Så nu har vi en mysig plugg- och läshörna nere i vardagsrummet.
Kom hem vid tio tiden ungefär och sitter nu uppe i mitt rum och pluggar. Behöver göra så mycket jag orkar idag då jag inte kommer hinna plugga så mycket imorgon eller på onsdag efter skolan och arbetet ska bara klart och redovisas på torsdag. Stressss!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: