SKRIVET: 2014-02-10, kl 12:01:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag

Hej på er. Idag är det måndag och looov, fyfan vad skönt!
Jag blev väckt vid halv tio imorses av Holly som satt nedanför min säng och gnällde. Vi har nämligen varit ensamma hemma hela morgonen/förmiddagen. Gick upp direkt och gjorde i ordning en lång- och gofrukost som jag åt i lugn och ro. Sedan plockade jag ut och in i diskmaskinen då köket såg ut som ett bombnedslag innan jag bytte om och gick ut på en promenad runt Nääs med Holly.

Nu har jag precis kommit hem igen och ska fixa lunch samt vänta på att mamma ska komma hem. Sedan är det på med träningskläderna som gäller för att åka iväg till gymmet. Ska bli så skönt att komma igång med träningen igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: