SKRIVET: 2014-02-05, kl 18:51:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag

Lång dag i skolan idag, eller inte många timmar men vi går till sent på eftermiddagen, 10.35 - 15.50. Hade matteprov första lektionen som gick sådär. Är säker klarade det, men det gick absolut inte lika bra som de två senaste har gjort. Sedan har vi bara arbetat med min butik hela dagen som nu, äntligen, ska redovisas imorgon och sedan utvärderas på fredag innan jag går på lov. Fyfaan vad skönt och välbehövligt det ska bli!
I alla fall, efter skolan så var ett en så kallad "bikupa" på skolan för alla ettor där man kan gå och prata med sina lärare tillsammans med sina föräldrar för att få reda på hur man ligger till i kursen, vilket betyg man ligger på och så där. Skitbra faktiskt och jag är glad för ligger bättre till än jag trodde i alla kurser! Men det började inte förrän halv fem, så jag och Sanna gick och käka pizza innan.

Nu sitter jag hemma och skriver talkort inför mitt informerande tal imorgon som är en del av redovisningen. När jag är klar med det ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt, andas och kolla på farmen tillsammans med min kära mor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: