SKRIVET: 2014-02-02, kl 13:51:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag

Bestämde mig redan igår kväll för att inte träna idag, utan sov istället till halv elva vilket var sååå skönt. Även ett väldigt bra beslut då jag fortfarande inte mår helt bra och astmhostar som en tok. Är dock på bättringsvägen vilket känns bra.
Har suttit hela förmiddagen sedan jag vaknade och pluggat och nu den sista halvtimme låg jag uppe i sängen och läste. Nu sitter jag nere i köket igen och ska plugga samt fika. Hittade en bit av mammas supergoda morotskaka i frysen plus att vi har smörgåsrån och sprite. Så fika och plugga en stund till ska jag göra nu.
Sedan ska jag gå upp och läsa en stund till innan jag ska börja med middagen. Eller om det blir middag först och läsning sen. Vi får se helt enkelt. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: