SKRIVET: 2014-02-25, kl 14:31:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Åkte till jonte igår ikväll och sov där. Måndagar är typ våran dag haha, åker nästan alltid till han på måndag kväll. Så mys!
Nu har jag i alla fall precis slutat och sitter på bussen på väg till stallet. Helt fantastiskt väder ute idag och det lutar mot en lååång uteritt i solen och värmen. Vet en perfekt runda jag tänkte rida.

Sedan ska jag hem, färga håret, packa om väskan och åka iväg till Partille igen. Ska sova där inatt igen och imorgon är dagen jag har längtat efter i över ett år. Min 18-års dag! Ska ut med några tjejer i klassen och äta lunch, sedan middag med familjen på kvällen. Kan inte bli annat än perfekt, speciellt inte när jag får vakna upp i världens bästa människas armar. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: