SKRIVET: 2014-02-27, kl 15:45:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag

Usch va jobbigt det var att gå upp ur sängen imorse. Var så himla trött och ville helst bara ligga kvar, dra täcket över huvudet och somna om. Men det var bara att pallra sig upp, göra i ordning sig och åka till skolan.
Har varit en rätt seg dag idag och det känns inte som att jag har fått gjort någonting. Slutade vid kvart över två och mamma hämtade mig i Floda halv tre. Var egentligen meningen att vi skulle åka till gymmet då, men hade inte ätit på jättelänge samt att det var äcklig mat i skolan, så åt inte så mycket heller. Så sket i att gymma och åkte hem och åt istället.
Nu ligger jag mätt i min säng och kollar på top model som jag har missat hela veckan. Så kul att tjejer tävlar mot killar detta året. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: