SKRIVET: 2014-02-26, kl 21:52:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Världsbäst födelsedag

Alltså ååh, vilken helt sjukt bra dag jag har haft idag! 
Vaknade imorses av kyssar från världens bästa pojk som skulle gå till jobbet vid sju, lite segt när jag hade världens längsta sovmorgon, samt att han lämnade en lapp om en överraskning på söndag (vi kommer nämligen inte hinna ses innan söndag då vi båda har fullt upp resten av veckan). Kunde inte somna om för vem kan det på världens glittrigaste dag liksom?? Så gick upp och åt frukost framför tv'n i lugn och ro och bara tog det lugnt då jag hade två och en halv timme på mig innan jag gick ner till allum för att möta Sanna och åka till skolan.
Sedan åt jag som ni redan vet lunch på New York med världens bästa tjejer Jossan, Sanna och Emma. Slutade skolan vid tre, var hemma fyra och åkte in till stan igen vid fem tiden för att gå ut och äta med familjen på Cicero. Dock jobbade min ena bror sent idag och min andra bror mådde inte så bra, så tog med Amanda vilket var hur mysigt och bra som helst! ♥ På så sätt fick jag nämligen firat min födelsedag med alla dem som står mig närmast och som betyder mest.
 
Nu ligger jag i sängen och är helt proppmät. Har ätit så sjukt mycket och god mat nu under kvällen att det inte skulle förvåna mig om jag är mätt hela dagen imorgon med, haha. Är även dödstrött så ska ta och tvätta bort sminket och krypa ner i sängen för att sova strax.
Har som sagt haft världens bästa födelsedag och livet kan inte glittra mer än vad det har gjort idag!
 



 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: