SKRIVET: 2014-02-12, kl 20:25:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wednesday

Åkte med mamma till allum direkt efter att jag ätit lunch och bytte hennes träningsskor som vi köpte i måndags då dem inte var sköna. Sen handlade vi lite på vägen hem och sådär. Har legat uppe i sängen hela eftermiddagen och kollat bloggar samt nya avsnittet av pll, alltså såå bra är det ju!
Vid sex tiden åkte jag, mamma, pappa och Holly till mormor och morfar för fika och en pratstund. Jag och morfar fyller ju år om 14 dagar, så vi planerade släktkalaset lite. Vilken dag samt tid vi ska ha det och så.
 
Nu har jag precis kommit hem igen. Blev ingen träning nu på kvällen då pappa inte mådde helt bra och jag har sån sjuuk träningsvärk, haha. Ska gå ner och fixa i ordning lite kvällsmat innan jag ska se på kvällens avsnitt av farmen som jag missade. Sedan ska jag faktiskt sova. Har somnat sent och gått upp tidigt hela veckan, samt ska upp tidigt imorgon, så behöver få sova lite.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: