SKRIVET: 2014-01-29, kl 21:21:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Alltså fyfaaan..

.. för det här livet just nu. Var så sjukt trött förut efter att jag hade skrivit här, så ställde klockan så att jag skulle kunna få sova en timme och förhoppningsvis bli liite piggare (brukar bli det om jag får sovit bara en liten stund). Men gissa vem som inte vaknar av alarmet? :):):) Blir så jävla sur. Sov alltså igenom ett alarm som ringer var nionde minut, i en hel timma. Hur är det ens möjligt?? Vaknade även och mådde så sjuukt jäkla illa, vilket jag fortfarande gör. Känner bara att näe, jag vill verkligen inte bli sjuk.
 
Men ska gå ner och göra i ordning någonting att äta, för tror att det kanske kan vara därför jag mår illa. Sedan ska jag upp och försöka sova tills imorgon, annars får jag läsa en stund för det blir jag alltid trött av. Sedan hoppas jag att jag mår bättre imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: